Satelliet Spees
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kamp trui en Tshirt

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kamp trui en Tshirt Empty Kamp trui en Tshirt

Bericht  Nele zo apr 22, 2012 2:28 pm

Ik heb het op mij genomen om de truien en T-shirts van kamp die er nog zijn te gaan verkopen.
Op de vorige vergadering zijn prijzen gezegd die blijkbaar beslist zijn met mensen van satelliet maar ik ben het daar niet mee eens.

Hoe ze nu zijn is 20 euro voor een trui ( waarvan 1 nog niet gedragen is maar wel vuil is)
5 euro voor een "oude" t-shirt
10 voor een "nieuwe" t-shirt

er zit ook een trui tussen die al gedragen geweest is en gewassen, maar meer dan 1 keer lijkt me. dacht ik aan 10 euro.

Over de verschillende prijzen van t-shirts ben ik het niet eens. het enige wat verschilt is de kleur. en voor de t-shirt die ondertussen ook al 3de zomer zou worden moeten ze 10 euro betalen terwijl ze vorige zomer nog 7,5 moesten betalen. en dit is ook al opgevallen door andere kampleden. dus ik ben eerder voor eenzelfde prijs voor de t-shirts namelijk 7,5 euro.

Dan ook nog de trui die vuil is, was ik die en verkoop ik die dan ook aan 20 of aan minder...

Ik vraag dit ook omdat er op zich niet zoveel keuze meer is, in de kleuren en maten.

ik wacht nog even voor ik ze ergens op plaats om te verkopen tot jullie reactie geven.

Nele
Admin

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 11-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamp trui en Tshirt Empty Re: Kamp trui en Tshirt

Bericht  Wim ma apr 23, 2012 2:56 pm

Als ik het goed heb, wordt er naar volgend jaar gekeken voor nieuwe truis en T-shirten

Maw is mijn idee om zoveel mogelijk oude kwijt te zijn dit jaar

De logica met de speelpleintruien was doorgetrokken, zijnde 20 euro

Mijn suggesties:

*de niet vuile truis of de propere: 20 euro
*de vuile truis: wassen en verkopen voor 10 euro
*de T-shirts aan 7.5 euro zoals vorig jaar

Wim

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 12-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum