Satelliet Spees
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TOPJES speelpleinwerking

3 plaatsers

Ga naar beneden

TOPJES speelpleinwerking Empty TOPJES speelpleinwerking

Bericht  Jeugddienst wo apr 04, 2012 11:07 am

Dag lieverdjes

voor zij die de discussie op facebook niet gevolgd hebben: sommige animatoren zouden heel graag topjes hebben voor op het speelplein in plaats van de speelplein t shirt. De jeugddienst heeft dit intern eens besproken en wij hebben een voorstel: alle animatoren krijgen nog steeds gratis een t shirt in de kleuren die gekozen werden op de ster materiaal, animatoren die graag een topje willen melden dit aan de jeugddienst en geven hun kledingmaat door. Wij bestellen de topjes 1x voor de zomer en de animatoren betalen dit topje zelf. Het model van de topjes kiezen de animatoren zelf maar de kleur en de opdruk zijn identiek aan die van de speelplein t shirt. Zo voorkomen we onduidelijkheid en blijven de animatoren herkenbaar voor ouders en anderen.
Dus concreet krijgen alle animatoren dit jaar een blauwe t shirt gratis en bieden wij hun de mogelijkheid aan om 1 of meerdere topjes te bestellen bij de jeugddienst die ze zelf betalen. Als iedereen akkoord gaat met dit voorstel zal de jeugddienst een bescheiden promo actie doen om dit te promoten. De keuze van het model laten wij volledig over aan jullie.

Bij vragen en opmerkingen weet je ons wel te vinden!

flower Sofie X

Jeugddienst

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 09-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

TOPJES speelpleinwerking Empty Re: TOPJES speelpleinwerking

Bericht  Jeroen vr apr 20, 2012 3:03 pm

Ik ben voor... Ik lees nergens dat het met geld van spees is of dat spees meer werk heeft daardoor. Dan lijkt het mij nutteloos om het als spees af te blokken :-)

Jeroen

Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

TOPJES speelpleinwerking Empty Re: TOPJES speelpleinwerking

Bericht  Nele zo apr 29, 2012 6:19 pm

Ik ben ook voor! Vooral omdat Jana hier supergemotiveerd over is, en daar echt al moeite voor gedaan heeft.

Nele
Admin

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 11-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TOPJES speelpleinwerking Empty Re: TOPJES speelpleinwerking

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum